Szkolenie: Facebook – od teorii do strategii
Szkolenie ma na celu zapoznać uczestników z serwisami społecznościowymi, pokazać korzyści wynikające z prowadzenia działań marketingowych, a także ukazać zagrożenia wynikające z takich aktywności.
Głównym elementem naszego szkolenia, będzie platforma facebook, gdzie postaramy się pokazać całą gamę narzędzi, dzięki którym użytkownicy będą mogli w przyszłości samodzielnie planować kampanie, prowadzić fan page’e, a także analizować statystyki.
Termin: 28-29.06.2011
Miejsce: Warszawa
Adresaci:
- Specjaliści ds. marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie,
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatycy social media,
Program/zakres szkolenia:
- Media społecznościowe,
- Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
- Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
- Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
- Reklama w serwisach społecznościowych.
- Aplikacje i gry społecznościowe.
- Kryzysy w social mediach.
- Jak napisać bref na social media?
- Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
- Pomiar efektywności działań w social media,
- Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.
Cena: 1 600 pln + VAT
Uwaga!!! przy rejestracji do 13.06.2011 gwarantujemy rabat 20% - 1280 zł netto.
* dodatkowo dajemy Państwu możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.
Prowadzący: Maciej Skrzypczak - Business Development Director w Lubię to – Social Media Agency.
Strona www szkolenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media.htm