Za co Google może nałożyć filtr?
Swój artykuł zobacz pod filmem:
Kiedyś dana strona nie podoba się wujkowi Google, ten nakłada filtr. Powoduje to spadek pozycji w rankingu bądź całkowite usunięcie strony z wyszukiwarki. W takim wypadku mamy do czynienia z banem... Jak się przed tym uchronić?
Za co Google potrafi nałożyć filtr?
- za duplicate content
- za zbyt szybki przyrost linków
- za przesycenie strony słowami kluczowymi
- za system wymiany linków
- za płatne linki
- za nadmierną wymianę linków A -> B, B -> A
- za farmę linków, za wiele linków wychodzących
- za linki z mało wiarygodnych stron, szczególnie spamerskich
- za numer IP, jeśli na tym samym serwerze gościł spamer
- za linki z "tanich" katalogów stron i precli
- za metody spamerskie (np. pokazywanie innych stron botowi a innych użytkownikowi)
- za linki ze stron nie związanych tematycznie
- za instalację AdSense na słabych stronach
- za cokolwiek... :-/
Nawet tworząc wartościową stronę nie zabezpieczamy się przed filtrem ze strony Google. Dlatego skup się multiplikowaniu źródeł odwiedzin. Zainteresuj się innymi dziedzinami e-marketingu. Buduj listę mailingową (i pilnuj jej, by nie poleciała do spamu). Działaj uważnie i nie przeginaj w żadną ze stron.
Subskrybuj bloga o zdrowym mindsecie przedsiębiorcy, strategii i marketingu firm B2B i e-commerce!
Dołącz do ponad 4000 osób, które zwiększają z nami swoje firmy i rozwijają swój charakter lidera.