GOOGLE DAYS - co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?
Przegląd od A do Z Google Analytics, aspektów pozycjonowania SEO, kampanii w AdWords i działań na YouTube
Cele szkolenia:
Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci
Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a
Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm
Główne zagadnienia:
- Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera
- Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw
- PPC, czyli Google Adwords w praktyce
- SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google?
- Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci
Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing
w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu
i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing
(Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
e-mail: [email protected]