Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć

Microsoft, Microplan Polska oraz MDDP Business Consulting zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej

27 maja br. w siedzibie firmy Microsoft w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży wysokiego i średniego szczebla, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics, Microplan Polska certyfikowany partner Microsoft oraz MDDP Business Consulting.

Celem organizowanej konferencji jest omówienie kluczowych zagadnień związanych z działalnością sektora usługowego, jak również podzielenie się z uczestnikami ideą CRM w organizacjach usługowych. Prelegenci spotkania opowiedzą między innymi o kluczowych możliwościach systemu CRM dla firm usługowych, zaprezentują skuteczne sposoby analizy biznesowej i raportowania oraz zarządzania efektywnością Sales & Marketing, a także przedstawią zagadnienia związane z marketingiem usług, organizacją działu usług, integracją z zewnętrznymi aplikacjami oraz przedstawią organizację projektu wdrożeniowego.

– Sektor usługowy charakteryzuje się szerokim spektrum wykonywanych zadań – mówi Mariusz Wołodźko, szef działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics. – Systemy informatyczne, takie jak CRM, są tutaj niezbędne w realizacji kluczowych działań, przykładowo w efektywnej obsłudze klienta, bieżącej kontroli oferowanych usług czy też wykonywaniu bezbłędnych analiz. A to z kolei przekłada się na trafne i racjonalne podejmowanie decyzji przez menedżerów firm usługowych – dodaje.

Uczestnicy spotkania będą mogli szczegółowo zapoznać się ze sposobami prezentacji danych analitycznych w celu przetworzenia ich w dobrą informację strategiczną, przyjrzeć się przygotowaniu trafnej analizy otoczenia konkurencyjnego i pozyskaniu wiedzy o konkurentach. Posłuchać o karcie skoringowej w ocenie decyzji inwestycyjnych dotyczących nowych produktów, czy też dowiedzieć się jak opracować zestaw skutecznych KPI. W kwestii idei CRM, słuchacze zapoznają się z tematami dotyczącymi segmentacji i komunikacji z klientami, kontrolą czasu pracy i jakości usług czy też ewidencją i rozliczaniem zleceń. Ponadto, poruszone zostaną zagadnienia dotyczące kontroli nad procesem pozyskiwania nowych klientów, zarządzania akcjami marketingowymi, prowadzenia kalendarzy serwisowych, konfigurowania usług, rezerwacji zasobów, rejestracji kosztów związanych z obsługą klienta. Zaprezentowane zostaną także istotne kwestie z zakresu rejestracji zgłoszeń serwisowych przez stronę WWW, monitoringu stanu zgłoszenia, kontroli kosztów oraz tematy związane z obiegiem dokumentów, takie jak automatyczna rejestracja w systemie zeskanowanych dokumentów, przekazywanie dokumentów w wersji elektronicznej. Przedstawione zostaną również możliwości implementacji generowanego z systemu kwestionariusza oceny pracownika.

Udział w konferencji jest bezpłatny. W celu rejestracji należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://www.microplan.pl/pl/crm_2010_conference/rejestracja.php. Więcej informacji na temat konferencji znajduje się na stronie www.microplan.pl.

Źródło: OtoPR