Patronat Mentora.pl: VII Forum Marketingu Internetowego, 1 sierpnia 2013, Warszawa
Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta? W dobie nowoczesnego Klienta kluczowa jest zarówno szybkość jak i jakość Informacji posiadanych o jego preferencjach, a właściwe dobranie strategii oraz narzędzi zapewnia kilkukrotnie wyższą sprzedaż z kanałów online.
Zapraszamy na VII edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego poznasz nie tylko nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., ale również wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów. To oni z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku i chętnie podzielą się z Tobą wiedzą, abyś mógł zwiększyć swoją sprzedaż.
Na podstawie formularza kontaktowego, zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU.
PROGRAM znajduje się na stronie wydarzenia, a w nim m.in.:
- O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów?
Natalia Kucza, Senior Strategic Planner, OS3 multimedia - Content Marketing – najmodniejszy trend w marketingu.
Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis - 36@ - inteligentny marketing na nowe czasy.
Michał Szczerba, Strategy Palnner, Lemon Sky - Społeczności bez przyszłości.
Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director, Ostryga - Efektywne modele targetowania w kampaniach.
Marcin Kordowski, SMB and Technology Director, K2 Media - Nowe modele rozliczeń w marketingu - szanse i zagrożenia.
Bartosz Majewski, New Business Developer, Divante - Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem.
Sebastian Brodowski, Marketing Manager, SARE - Native Advertising - jako przyszłość reklamy online.
Jakub Zieliński , Managing Partner grupy NextWeb Media - Death of glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem?
Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL
Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL - Sex, kłamstwa i marketing szeptany, czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci
Adam Szudra, Managing Director, Faster And Better - Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych.
Dorota Bigo, Product Development Specialist, Goldbach Poland
Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. Więcej Informacji: [email protected]