Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

Patronat Mentora.pl: VII Forum Marketingu Internetowego, 1 sierpnia 2013, Warszawa

Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta? W dobie nowoczesnego Klienta kluczowa jest zarówno szybkość jak i jakość Informacji posiadanych o jego preferencjach, a właściwe dobranie strategii oraz narzędzi zapewnia kilkukrotnie wyższą sprzedaż z kanałów online.

Zapraszamy na VII edycję Forum Marketingu Internetowego, podczas którego poznasz nie tylko nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., ale również  wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów. To oni z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku i chętnie podzielą się z Tobą wiedzą, abyś mógł zwiększyć swoją sprzedaż.

Na podstawie formularza kontaktowego, zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU.

PROGRAM znajduje się na stronie wydarzenia, a w nim m.in.:

  • O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów?
    Natalia Kucza, Senior Strategic Planner, OS3 multimedia
  • Content Marketing – najmodniejszy trend w marketingu.
    Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis
  • 36@ - inteligentny marketing na nowe czasy.
    Michał Szczerba, Strategy Palnner, Lemon Sky
  • Społeczności bez przyszłości.
    Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director, Ostryga
  • Efektywne modele targetowania w kampaniach.
    Marcin Kordowski, SMB and Technology Director, K2 Media
  • Nowe modele rozliczeń w marketingu - szanse i zagrożenia.
    Bartosz Majewski, New Business Developer, Divante
  • Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem.
    Sebastian Brodowski, Marketing Manager, SARE
  • Native Advertising - jako przyszłość reklamy online.
    Jakub Zieliński , Managing Partner grupy NextWeb Media
  • Death of glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem?
    Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL
    Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL
  • Sex, kłamstwa i marketing szeptany, czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci
    Adam Szudra, Managing Director, Faster And Better
  • Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych.
    Dorota Bigo, Product Development Specialist, Goldbach Poland

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. Więcej Informacji: [email protected]