Ludzie w przedsięwzieciach biznesowych - 25-26 listopada 2010
Konferencja daje uczestnikom możliwość zdobycia w ciągu zaledwie dwóch dni KOMPLEKSOWEJ wiedzy na temat psychologicznych aspektów działań biznesowych: zarządzania, organizacji, projektów, negocjacji, sprzedaży.
Dzięki temu jej uczestnicy będą umieli znaleźć w dostępnej na rynku, bogatej ofercie książek, treningów, warsztatów, doradztwa i coachingu to, czego naprawdę potrzebują, nie zdając się na przypadek lub uleganie chwilowym modom oraz ich złudnemu urokowi, czy anegdotycznym, przypadkowym informacjom.
Dla SPONSORÓW I PRELEGENTÓW, oznacza to równie możliwość zaprezentowania się swoim potencjalnym klientom w sytuacji, kiedy zainspirowani wykładami, będą mieli większą gotowość do przyjmowania tego typu komunikatów.
Poszukujemy osób chętnych, aby WSYSTĄPIĆ JAKO PRELEGENCI któregoś z tematów programu; jesteśmy gotowi na negocjowanie pewnych zmian w programie, gdyby zaistniała taka potrzeba ze strony prelegenta.
Ponadto, poszukujemy SPONSORÓW. Jeśli, jak planujemy, konferencja zgromadzi około 80 osób z różnych firm i sektorów branżowych, będzie to dla Państwa firmy znakomita okazja, aby promować Wasze usługi lub produkty! Oferta dla sponsorów opisana jest w ludziewbiznesie.org/pakiet_sponsorski.pdf.
Tematyka konferencji:
* Twarde i miękkie aspekty przedsięwzięć biznesowych: porównanie, rola
* Typowe przyczyny niepowodzeń przedsięwzięć biznesowych
* Komunikacja i negocjacje - przegląd zagadnień
* Negocjacje i mediacje w biznesie: budowanie dialogu
* Komunikacja bez przemocy na rzeczywistych przykładach biznesowych
* Mediacje w biznesie - przegląd metodyk negocjacji - rozwiązywanie konfliktów - teoria gier - asertywność - poziomy i style komunikacji
coaching | mentoring | doradztwo
SESJA SPECJANLNA: LUDZIE NIEPEłNOSPRAWNI W BIZNESIE
* Korzyści z zatrudniania osób niepełnosprawnych
* Osoby z autyzmem w informatyce
* Praktyczne doświadczenia z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych
* Profile osobowości - Thomas International
* Profile osobowości - Hogan
* Role w zespole - klasyfikacja Belbina
* Profile osobowości a budowa zespołu
* Profile osobowości a motywacja
* Zarządzanie doświadczeniem klienta (CEM, Customer Experience Management) - psychologiczne aspekty zadowolenia klientów
* Automatyzacja ludzkich działań w przedsięwzięciach biznesowych - czy to możliwe?
* Rozwiązywanie konfliktów
* Podejmowanie decyzji - intuicja i racjonalność
Misja konferencji opisana jest na stronie www.ludziewbiznesie.org/misja.html, zaś jej planowany program - na www.ludziewbiznesie.org/program.html.