Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży, 16 czerwca, Warszawa

Rozwiązania mobilne odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.
Miniony rok przyniósł szereg istotnych zmian i nowości na rynku m-commerce w Polsce. Nastąpiło zwiększenie zainteresowania technologiami mobilnymi. Działy marketingu i przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań w dzisiejszych  czasach jest rzeczą niezbędną. Traktowane do tej pory „po macoszemu” mobilne strony, sklepy czy aplikacje, zyskały na popularności.
To bardzo ważna zmiana i kolejny krok w ewolucji od dokumentu papierowego do elektronicznego.

Dlatego jeżeli:

  • Realizujesz swoje zadania, często będąc poza siedzibą firmy?
  • Urządzenia mobilne jak: smartfon czy tablet to Twoja codzienność?
  • Potrzebujesz dostępu do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy gdziekolwiek jesteś?

Weź udział w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Srebrny Partner konferencji firma F-Secure, będąca pionierem w dziedzinie bezpieczeństwa i ochrony danych, zaprezentuje swoje rozwiązania zabezpieczające dla nowoczesnych firm.

Strona konferencji tutaj.

Tematyka spotkania:

1. zarządzanie i bezpieczeństwo

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM
  • Business Intelligence - analizy i raporty                 
  • archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom
  • rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
  • rozliczanie finansów - fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe

2. mobilny handlowiec / agent

  • rozwiązania / aplikacje mobilne,
  • usługi mobilne - mapy / lokalizacja,
  • sprzęt handlowca / agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo

  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
  • aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
  • systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
  • rozliczanie prowizji
  • system powiadamia, przypomina,
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień,
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
  • systemy mailingowe i SMS-owe

4. praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

  • porównywarki cen i usług
  • elektroniczny kanał sprzedaży / ubezpieczeń
  • social media w handlu i ubezpieczeniach

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

  • rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
  • integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

  • dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
  • kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na tej stronie.

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

 

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@successpoint.pl

 

 

 

 

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).