Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

Patronat Mentora.pl: IT Service & Support GigaCon, 25 września 2012, Warszawa

Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej najnowszym koncepcjom i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego. Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu i uproszczeniu zarządzania środowiskiem IT.

25 września 2012, Warszawa, Hotel Novotel Airport

PROPONOWANA TEMATYKA SPOTKANIA:

- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie poziomem serwisu
- Ewidencja i kontrola zasobów
- Outsourcing IT
- Rozwiązania Service Desk i Help Desk
- Technologie dla Call Center i Data Center
- Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
- Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
- Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze

Konferencja jest BEZPŁATNA, jednak warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

Konferencja skierowana jest do:

- kierowników działów supportu i helpdesku,
- kierowników działów informatyki,
- pracowników wsparcia technicznego,
- kierowników działów obsługi klienta,

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wykładach.

Kontakt:

Dariusz Wójcik

tel.: 22 427 36 51

[email protected]