Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Artykuły

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Metoda 6 Kroków Wzrostu Wyników – poznaj nowe możliwości zwiększenia sprzedaży!

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Czy skuteczne wypromowanie marki zawsze musi słono kosztować? W jaki sposób zaplanować zwiększenie sprzedaży i obrotów firmy? Czy można zaprojektować lepszą przyszłość przedsiębiorstwa, dzięki metodom marketingowym?

Ekosystem marketingowy – jak płacić mniej za więcej?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Za to, by marka wyskakiwała z przysłowiowej lodówki, trzeba zwykle słono zapłacić. Na taki sukces składa się zazwyczaj systematyczna inwestycja w wiele kanałów promocji. Na szczęście pojawiają się alternatywne – tańsze metody pozyskania grona przywiązanych odbiorców. Jedną z nich jest budowa ekosystemu marketingowego. Co warto o nim wiedzieć?

Linki sponsorowane – kiedy są skuteczne?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Popularność systemu linków sponsorowanych w ostatnich latach lawinowo przybiera na sile. Nic dziwnego, jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie z produktem do potencjalnego kupującego.

Automatyczny asystent ułatwi zakupy

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Zakupy online w dużym stopniu przypominają zakupy tradycyjne. Oczywiście eliminują potrzebę odwiedzenia sklepu, ale na tym różnice się kończą. Podobnie jak w tradycyjnej placówce klient musi wyszukać produkty, dodać je do koszyka, a następnie zakończyć zakupy transakcją płatniczą.

Księgowość dla firm aspirujących

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Posiadanie dobrej księgowej – to skarb. Zwłaszcza księgowość w jednoosobowej działalności gospodarczej jest inwestycją, o którą warto zadbać. Dlaczego jest to takie istotne?

Dla kogo przeznaczone jest oprogramowanie SAP?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Coraz więcej przedsiębiorstw, chcąc rozwijać swoją działalność, inwestuje w informatyczne wsparcie firmy w postaci oprogramowania SAP.

Pop-up z zapisem do newslettera – klucz do zwiększenia sprzedaży czy irytujący dodatek?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?

MS Excel w Imperium Szkoleniowym - kompleksowy kurs dla początkujących i zaawansowanych

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Program MS Excel od wielu lat znajduje zastosowanie w większości firm i instytucji jako narzędzie przydatne do wykonywania obliczeń, kontrolowania wydatków, a także analizowania danych bizne