Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?
Kredyt to bardzo popularne dziś narzędzie do sfinansowania działalności firmy, zakupu mieszkania, samochodu czy innego rodzaju niezbędnych rzeczy. Trudno wyobrazić sobie życie bez tego produktu finansowego, jaki oferuje nam niemal każdy bank. Tymczasem w wielu przypadkach zaciągnięcie kredytu jest sprawą skomplikowaną, która wymaga profesjonalnego podejścia. W tej sytuacji może nam pomóc doradca kredytowy. Sprawdzamy, w jaki sposób.
Kiedy przeprowadzamy zakupy przez Internet, często sprawdzamy opinie o danym portalu czy sprzedawcy. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem wciąż można zostać ofiarą oszustwa albo chociaż nieścisłości. Produkt, który otrzymaliśmy, nie zgadza się ze zdjęciami na witrynie? A może wykonanie znacząco odbiega od oczekiwań? W przypadku biżuterii sprawa jest nawet bardziej złożona, bo zazwyczaj nie jest to mały wydatek.