Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Artykuły

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Metoda 6 Kroków Wzrostu Wyników – poznaj nowe możliwości zwiększenia sprzedaży!

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Czy skuteczne wypromowanie marki zawsze musi słono kosztować? W jaki sposób zaplanować zwiększenie sprzedaży i obrotów firmy? Czy można zaprojektować lepszą przyszłość przedsiębiorstwa, dzięki metodom marketingowym?

Linki sponsorowane – kiedy są skuteczne?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Popularność systemu linków sponsorowanych w ostatnich latach lawinowo przybiera na sile. Nic dziwnego, jest to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie z produktem do potencjalnego kupującego.

Automatyczny asystent ułatwi zakupy

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Zakupy online w dużym stopniu przypominają zakupy tradycyjne. Oczywiście eliminują potrzebę odwiedzenia sklepu, ale na tym różnice się kończą. Podobnie jak w tradycyjnej placówce klient musi wyszukać produkty, dodać je do koszyka, a następnie zakończyć zakupy transakcją płatniczą.

Księgowość dla firm aspirujących

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Posiadanie dobrej księgowej – to skarb. Zwłaszcza księgowość w jednoosobowej działalności gospodarczej jest inwestycją, o którą warto zadbać. Dlaczego jest to takie istotne?

Dla kogo przeznaczone jest oprogramowanie SAP?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Coraz więcej przedsiębiorstw, chcąc rozwijać swoją działalność, inwestuje w informatyczne wsparcie firmy w postaci oprogramowania SAP.

Pop-up z zapisem do newslettera – klucz do zwiększenia sprzedaży czy irytujący dodatek?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?

Kim jest doradca kredytowy i jakie usługi oferuje?

office | Przestrzeń dla biznesu

Kredyt to bardzo popularne dziś narzędzie do sfinansowania działalności firmy, zakupu mieszkania, samochodu czy innego rodzaju niezbędnych rzeczy. Trudno wyobrazić sobie życie bez tego produktu finansowego, jaki oferuje nam niemal każdy bank. Tymczasem w wielu przypadkach zaciągnięcie kredytu jest sprawą skomplikowaną, która wymaga profesjonalnego podejścia. W tej sytuacji może nam pomóc doradca kredytowy. Sprawdzamy, w jaki sposób.

Luksusowa biżuteria - czy sklep online jest wart zaufania?

office | Przestrzeń dla biznesu

Kiedy przeprowadzamy zakupy przez Internet, często sprawdzamy opinie o danym portalu czy sprzedawcy. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem wciąż można zostać ofiarą oszustwa albo chociaż nieścisłości. Produkt, który otrzymaliśmy, nie zgadza się ze zdjęciami na witrynie? A może wykonanie znacząco odbiega od oczekiwań? W przypadku biżuterii sprawa jest nawet bardziej złożona, bo zazwyczaj nie jest to mały wydatek.