Jak zwielokrotnić liczbę subskrybentów w e-mailingu?
Swój artykuł zobacz pod filmem:
Lista mailingowa to bezpłatne medium reklamowe. Za jego pomocą możesz nawiązywać relację z klientami, przypominać subskrybentom o Twojej stronie, wysyłać nowe artykuły i wartościowe dla odbiorców informacje. Właśnie dlatego już dziś zadbaj o jak największą liczbę odpowiednich osób na liście adresowej. Przy formularzu zapisu "Zapisz się na nasz biuletyn" rejestruje się jakiś niecały 1% osób, które wchodzą na Twoją stronę. Chcesz się dowiedzieć, co zrobić, by ta frekwencja wzrosła do 15%? [abonament]
Subskrybuj bloga o zdrowym mindsecie przedsiębiorcy, strategii i marketingu firm B2B i e-commerce!
Dołącz do ponad 4000 osób, które zwiększają z nami swoje firmy i rozwijają swój charakter lidera.
Komentarze
Jarosław Majecki (niezweryfikowany)
sob., 03/12/2011 - 08:28
Adres
No dobrze ale biuletyn nie