Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Patronat Mentora.pl! Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić. Najnowsza książka autora głośnego Długiego ogona.
Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki mp3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora, zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Uwaga! Konkurs: mamy 15 książek do rozdania całkowicie Za darmo!
Aby zdobyć Swój egzemplarz, napisz komentarz na tej stronie, w którym przedstawisz Siebie i Swój biznes. Wygrywa 15 osób, które zaprezentują się profesjonalnie i najciekawiej wg subiektywnej oceny redakcji:
- Michał Toczyski, Koordynator Platinum Group i Mentora.pl
- Hubert Zawrzykraj, Redaktor Naczelny Aktywa.biz
- Bartłomiej Guzik, Business Coach
Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się w piątek 10 czerwca 2011 o godzinie 20:00. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wynikach na podane adresy e-mailowe.
Jak jest to możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autora bestsellerowego Długiego ogona. Nie tylko wyjaśnia – wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając m.in. 50 konkretnych biznesowych modeli opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w Internecie swój album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo, co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
Za darmo to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
Chris Anderson jest redaktorem naczelnym kultowego miesięcznika „Wired” i autorem głośnej książki Długi ogon (2006; wyd. pol. 2008). Posiadacz dyplomu z fizyki. Karierę dziennikarską rozpoczynał w „Nature”, był też redaktorem „The Economist”. W 2007 założył GeekDad – parentingowy blog dla czytelników „Wired”. Zarówno Długi ogon, jak i Za darmo, to książki, które wzbudziły wiele dyskusji na całym świecie i szybko znalazły się na szczytach list bestsellerów.
Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
tyt. oryg. Free. The Future of a Radical Price
tłum. Magdalena Niemczuk-Kobosko
data premiery: 30 maja 2011
seria: Punkty Przełomowe
Komentarze
Małgorzata (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 00:28
Adres
Moją misją i pasją jest
Mirosław Piątkowski (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 09:28
Adres
Mam 57 lat i raczkuję w
Przemysław Pufal (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 12:34
Adres
Krótko i na temat. Od
Piotr (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 13:17
Adres
Witaj, na początek krótko o
Antoni Tuzel (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 14:50
Adres
Witam. Koncepcja mojego
Joanna (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 16:46
Adres
Jestem architektką (kobieta -
Andrzej Pęczak (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 16:47
Adres
Witaj Michale, Hubercie i
Grażyna Dobromilska (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 20:05
Adres
Witajcie Od 1994 roku
Tomek (niezweryfikowany)
czw., 06/09/2011 - 21:57
Adres
Od 10 lat zarabiam
Maciej Cieśla (niezweryfikowany)
pt., 06/10/2011 - 09:15
Adres
Witam, Zajmuję się
Marcin Pawelec (niezweryfikowany)
pt., 06/10/2011 - 09:58
Adres
Witam, Szukam TEGO sposobu na
Kornel Kasprzyk (niezweryfikowany)
pt., 06/10/2011 - 17:09
Adres
Witam , nazywam się Kornel
Jolanta Kłapkowska (niezweryfikowany)
pt., 06/10/2011 - 19:50
Adres
Witajcie! Trudno mi
Jolanta Kłapkowska (niezweryfikowany)
pt., 06/10/2011 - 19:54
Adres
Witam! Jestem początkująca w
Gość (niezweryfikowany)
sob., 10/15/2011 - 20:33
Adres
Kto tanio kupuje ten … No