Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

W czym tak naprawdę tkwi sekret marketingu on-line?

Jak to się dzieje, że jedni potrzebują wielkich nakładów na promocję, by rozpocząć własny biznes, a innym wystarczy laptop i odrobina kreatywności? Dlaczego tak wiele firm upada pomimo zainwestowanych w nie dużych pieniędzy? I w czym tak naprawdę tkwi sekret marketingu on-line?

Z racji tego, że niekiedy prowadzimy wywiady z ekspertami, przedsiębiorcami i ludźmi sukcesu, postanowiliśmy dzisiaj przygotować dla Ciebie, Czytelniku, coś specjalnego. Odbyliśmy rozmowę z wieloletnim biznesmenem internetowym, który, jak sam twierdzi "zajmuje się rozkręcaniem start-upów".

Mowa o właścicielu agencji interaktywnej TradeMaker oraz naszym współpracowniku, Dawidzie Golaku. Zadaliśmy mu serię pytań i uzyskaliśmy niezwykle ciekawe odpowiedzi.

Tekst ten powstał w ramach cyklu artykułów nt. młodych ludzi sukcesu, który tworzyłem dla czasopisma "Eurogospodarka". Zależy mi na tym, abyś - Czytelniku - nie tylko zachwycał się naszym bohaterem, ale przede wszystkim zastanowił się, jak opisane techniki i strategie zastosować u Ciebie w firmie.

Dawid zaczynał od sklepu modelarskiego. Stworzył także forum, jedno z największych w branży. Kiedy start-up zaczął przynosić dochody, zautomatyzował co się da i zabrał się za kolejny projekt. Po kilku latach ten pierwszy biznes działa i ma się świetnie!

Co dalej? A może by założyć biuro podróży? Jak pomyślał, tak zrobił. Pomimo sporej konkurencji i tym razem się udało, powstało HoneyTravel.pl. Nie jest to jakaś wielka firma, ale wystarcza, by otrzymywać z niej w miarę realne dochody.

"Najtrudniejsze były początki. W jaki sposób nawiązać współpracę z największymi touroperatorami, którym zależy na wizerunku i nie chcą podpisywać umów ze start-upami?"

[abonament]

Komentarze

Bardzo ciekawy artykuł :)

Głowa pełna pomysłów i umiejętność ich wcielenia w życie = sukces. Życzę tego każdemu startującemu przedsiębiorcy...

dodałbym wytrwałość :)