Każdy przedsiębiorca dąży do tego, aby jak najskuteczniej wypromować swoją działalność. Obecnie dostępnych jest bardzo wiele form reklamy, co skłania poszczególne firmy do wypróbowania różnych opcji. Działy odpowiedzialne za marketing danej marki nieustannie poszukują możliwie najbardziej innowacyjnych rozwiązań, które dałyby jej przewagę nad konkurencją.
Ciekawą formą reklamy zewnętrznej są obecnie dmuchańce. Wykorzystanie tych nośników na różnego rodzaju eventach, korzystnie wpłynie na rozpoznawalność marki, a tym samym umocni jej pozycję na rynku. To możliwość trafienia do szerszego grona odbiorców, przy jednorazowej inwestycji.
Celem każdej reklamy jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy, tak aby zapoznał się z jej treścią. Rozwieszone wzdłuż dróg bannery reklamowe nie są już tak skuteczne jak jeszcze dekadę czy dwie temu, a dużo większą popularnością cieszą się inne formy promocji outdoorowej. Mowa tutaj o dmuchańcach reklamowych, które swoim ciekawym kształtem i sporymi wymiarami, są w stanie łatwo zwrócić uwagę osób znajdujących się nieco dalej od tego charakterystycznego punktu. Często nośniki te traktowane są również jako atrakcja na różnego rodzaju eventach plenerowych. Jeśli ich kształt jest naprawdę oryginalny i ciekawy, ludzie będą robić sobie z nimi zdjęcia i wspólnie podziwiać. Mogą posłużyć też za charakterystyczny punkt imprezy, w pobliżu którego poszczególni jej uczestnicy łatwiej znajdą swoich znajomych w razie pojawienia się takiej potrzeby.
Zdarza się, że dmuchańce reklamowe przybierają naprawdę ciekawe formy. Mogą one nawiązywać kształtem do promowanych produktów bądź też stanowić element wyposażenia eventu. W pierwszym przypadku, na uwagę zasługują dmuchane butelki, puszki, słoiki czy balony imitujące, chociażby lizaki.
Z kolei jako element eventu sportowego często pojawia się brama reklamowa. Oprócz wskazywania linii początku wyścigu niejednokrotnie odpowiada ona za promocję głównego sponsora wydarzenia. Uczestnicy imprez cenią sobie również te dmuchańce reklamowe, które okazują się po prostu użyteczne w trakcie trwania eventu. Chodzi głównie o stoliki cateringowe oraz wygodne siedziska.
Producenci dmuchańców reklamowych wyróżniają zazwyczaj dwa ich rodzaje – wentylatorowe oraz stałociśnieniowe. Te pierwsze wyposażone są w wentylator, odpowiedzialny za wypełnienie powietrzem kształtu całego dmuchańca. Często przechodząc koło takiego nośnika, możemy zauważyć urządzenie na bieżąco wtłaczające powietrze do środka.
Inaczej sytuacja ma się z dmuchańcami stałociśnieniowymi. Materiał zewnętrzny umieszczany jest w tym przypadku na szczelnym wkładzie, który można zamknąć przy użyciu specjalnych zaworów. Napełnienie takiego dmuchańca powietrzem jest możliwe nawet przy pomocy ręcznej pompki, choć pompki elektryczne są zdecydowanie wygodniejsze.
Dodaj nowy komentarz