Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Facebook, mikroblogi i... social media w marketingu

Michał Toczyski | Młoda Krew Biznesu

Facebook, mikroblogi i cała reszta... jak działają i jak je wykorzystać w komunikacji marketingowej?

Social Media to buzzword. W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. A jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy reguły rządzące tradycyjnymi mediami można przenieść do świata mediów społecznościowych? Jak skutecznie działać w otoczeniu, w którym konsument ma coraz większą kontrolę i wpływ? Czy fascynacja social media to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki?

Jak działają media społecznościowe i jak je wykorzystać w komunikacji dowiedzą się uczestnicy warsztatów „Social media. Marketingowy potencjał społeczności“ organizowanych przez Concept Labs. „Internet jest idealnym środowiskiem zbliżania marek do konsumentów“, twierdzi Paweł Stempniak - trener prowadzący szkolenie. „Należy jednak pamiętać, że media społecznościowe to takie media, które wypracowuje się zaangażowaniem, pomysłami, przemyślaną strategią. Uwagi nie kupi się tu tak jak outdoorowy billboard przy głównej ulicy.“ – dodaje. Warto, więc znać mechanizmy i narzędzia rządzące swiatem social media, aby właściwie wykorzystać ich potencjał.

Warsztaty odbędą się w dniach 12-13 kwietnia 2010 w Warszawie.

W programie:
• Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0
• O mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes
• Szybki start do blogowania i RSS
• Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje?
• Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga
• Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych
• Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu
• Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji
• Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0
• Strategia działania w mediach społecznościowych

Paweł Stempniak, prowadzący szkolenia, to trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego, autor artykułów i bloga na temat social media i nowych strategii marketingowych w Internecie, organizator spotkań typu barcamp, prelegent na konferencjach branży internetowej.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/social-media.html

Źródło: OtoPR

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).