Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak napisać skuteczny nagłówek reklamowy? 10 praktycznych wskazówek

office | Przestrzeń dla biznesu

O tym, jak ważna jest rola nagłówka poinformował ostatnio świat sam Barack Obama. The Washington Post podaje, że prezydent Stanów Zjednoczonych obwinia nagłówki w mediach za strach przed Ebolą, strach, który od jakiegoś czasu rozsiewa się lepiej niż chwasty... Widzisz? Dokładnie taką moc niesie ze sobą nagłówek.

To chwytliwy tytuł sprawi, że klikniemy w link w wyszukiwarce, przechodząc na stronę z resztą tekstu. Dobry nagłówek rozbudzi (skuteczniej niż kawa) ochotę na przestudiowanie Twojego posta czy artykułu. Według statystyk przywoływanych przez copyblogger.com tylko co piąta osoba po przeczytaniu nagłówka zdecyduje się zagłębić w dalszą część. Nawet wyjątkowo cenna i interesująca treść pozbawiona świetnego nagłówka nie przyciągnie zainteresowania czytelników. Tytuł ma odurzać lepiej od kokainy, pociągać bardziej niż Penelope Cruz. Ma po prostu KRZYCZEĆ, a Ty musisz sprawić, by krzyk ten usłyszało jak najwięcej osób. Pamiętaj, nagłówki to nie tylko tytuły artykułów w gazetach czy na portalach internetowych. To także tytuł książki, który powoduje – a jednak – że przed zakupem oceniamy książkę po okładce.

Dowiedz się więcej z artykułu "Jak napisać skuteczny nagłówek reklamowy? 10 praktycznych wskazówek".

Portret użytkownika Marcin Orocz

Bezpłatne szkolenie wideo „Copywriting - zasady skutecznej komunikacji" prowadzi dr Jankowski, redaktor naczelny Harvard Business Review Polska można zobaczyć na platformie #projektY https://y.ican.pl/copywriting/

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).