Jak wybrać domenę dla Twojego e-biznesu?
Wielu internetowych przedsiębiorców rozpoczyna działania od biznesplanu oraz odnalezienia nazwy projektu. Wiem, jak to jest męczyć się przez miesiąc z wymyślaniem prostej (i wolnej!) domeny, pod którą zamieścimy nasz serwis WWW.
Wspólnie z poprzednim zespołem nad nazwą Mentora.pl zastanawiałem się przez okrągłe 30 dni. Czasami najprostsze pomysły przychodzą po długim czasie, nagle i niespodziewanie. Właściwa nazwa kształtuje postrzeganie projektu przez Klientów i warto się nad nią poważnie zastanowić. Pamiętajmy tylko, że nie decyduje ona o sukcesie przedsięwzięcia.
Niewłaściwie dobrana może decydować o porażce, to fakt. Ale to też nie jest takie proste i trzeba byłoby się naprawdę postarać, bo przecież dobry marketing potrafi wypromować nawet nienajlepszą nazwę (czasami tylko kosztuje to dodatkowy czas i pieniądze).
Zaczynamy opracowywać nazwę domeny dla Twojej firmy!
[abonament]