Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator

Jak zwielokrotnić liczbę subskrybentów w e-mailingu?

Lista mailingowa to bezpłatne medium reklamowe. Za jego pomocą możesz nawiązywać relację z klientami, przypominać subskrybentom o Twojej stronie, wysyłać nowe artykuły i wartościowe dla odbiorców informacje. Właśnie dlatego już dziś zadbaj o jak największą liczbę odpowiednich osób na liście adresowej. Przy formularzu zapisu "Zapisz się na nasz biuletyn" rejestruje się jakiś niecały 1% osób, które wchodzą na Twoją stronę. Chcesz się dowiedzieć, co zrobić, by ta frekwencja wzrosła do 15%? [abonament]

Komentarze

No dobrze ale biuletyn nie jest jedyną formą zapewniającą szybkie zebranie listy maili klientów. Można również skorzystać z własnej wiedzy specjalistycznej w danej dziedzinie którą się zajmujemy i napisać e-kurs mailingowy (darmowy naturalnie). Wtedy upieczemy dwie pieczenie przy jednym ogniu. Budujemy listę oraz pozytywny wizerunek naszego profesjonalizmu w branży w której działamy. Ja jestem również zwolennikiem nagradzania klienta za wykonanie założonej przez nas akcji czyli rejestracji w naszym systemie...obietnica marchewki zawsze dodatkowo zwiększa odsetek zarejestrowanych. U mnie to działa tak, że klient możliwość rejestracji otrzymuje w prezencie. Rejestrując się może otrzymać kupon rabatowy na określone linie produktów. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem impleBOT, który dzięki swojej funkcjonalności generuje specjalny "kod" kuponu rabatowego. W mailu z kodem klient dostaje dodatkową nagrodę której się nie spodziewał w postaci dodatkowej promocyjnej ceny na określony produkt (ceny specjalnej) czego rejestrując się jeszcze nie spodziewał. W ten oto sposób klient kupuje produkt z danej oferty, w niedługim czasie realizuje również swój kupon rabatowy - bo skoro już go ma to poco kupować drożej u konkurencji, a dodatkowo ludzie lubią zindywidualizowane oferty więc marchewka specjalnej ceny poza zwykłą ofertą popycha ich do zakupu także tej ostatniej oferty.