Bądź na bieżąco!
Jeszcze w tym roku spotkanie dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami..
Zapraszamy do wspólnej debaty o zmianach i rozwoju biznesu:
UDZIAŁ BEZPŁATNY!
Pozyskanie współczesnego klienta...
Rozpoznanie jego potrzeb...
Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy...
Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?
To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!
Już 9 grudnia podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" zapraszamy do dyskusji o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.
Proponowana tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Do udziału w konferencji zapraszamy:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Rejestracja >>
Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:
- Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce, "Najlepszy otwarty CRM w praktyce"
- Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o., "Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"
- Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation, "Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"
- Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24, "Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"
- Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy, "Inbound marketing - tylko dla orłów"
- Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A., "Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"
- Jakub Kubalski - Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k., "Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"
- dr Tymoteusz Doligalski, SGH, "Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"
Strona konferencji>>
Zapraszamy do rejestracji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Sala H, ul. Bagatela 12 00-585 Warszawa
Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48/531 645 512
e-mail: dorota.iwanicka@multiexpo.pl
Dodaj nowy komentarz