Wzrost konkurencji, coraz większe wymagania dotychczasowych klientów, wysokie koszty pozyskania nowych, problemy z przepływem informacji między działami, z tym wszystkim współczesne przedsiębiorstwa muszą się zmagać, by funkcjonować na rynku i generować zyski.
Jak usprawnić pracę wewnątrz firmy, by poszczególne działy marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, współgrały ze sobą?
Skutecznym rozwiązaniem są systemy CRM ( z ang. Customer Relationship Management), czyli Systemy Zarządzania Relacjami z Klientami.
Wydawałoby się, że o CRMie wiemy wszystko, podczas konferencji pokażemy Państwu, że jednak nie do końca.
Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. do udziału w IV edycji konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".
Dzięki uczestnictwu dowiesz się o:
Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!
Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji
Kontakt z Organizatorem:
Edyta Kucharska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. 725 786 006
fax. 22 244 25 37
e-mail: edyta.kucharska@multitrain.pl
Dodaj nowy komentarz