Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego

office | Przestrzeń dla biznesu

Sprawne prowadzenie biznesowego bloga to taktyka marketingowa, która czerpie z Twojej wiedzy i zaangażowania i która owocuje zwiększeniem widoczności Twojej firmy w Internecie, uzyskaniem wiarygodności i zwiększeniem sprzedaży. Blog biznesowy to nic innego jak sprawny kanał marketingowy, który oferuje Ci to, czego nie dają płatne reklamy i kampanie.

W jaki sposób prowadzenie bloga biznesowego różni się od prowadzenia bloga prywatnego?

Prowadzenie prywatnego bloga oraz prowadzenie bloga jako „pomysł na biznes” sam w sobie (czyli bycie Blogerem), różnią się diametralnie od prowadzenia bloga firmowego. Dla specjalistów od marketingu internetowego różnica ta jest oczywista. Jednak wielu przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek i sprzedaż przez Internet, wciąż nie widzi dużej różnicy pomiędzy blogiem prywatnym a biznesowym — lub nie zdaje sobie po prostu sprawy z jego pełnego potencjału. Z tego powodu blogi firmowe są często pomijane lub prowadzone w nieprawidłowy sposób.

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem "Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego".

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).