Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Długopisy z logo – jak zaprojektować nadruk?

office | Przestrzeń dla biznesu

Szukasz gadżetów reklamowych, które pomogą rozpowszechnić wizerunek Twojej marki, trafią w gusta klientów i jednocześnie będą tanie? Rozwiązaniem mogą okazać się długopisy z logo. Obecnie zamówisz je w wielu miejscach i możesz wybierać z przeróżnych modeli, aby stworzyć idealny przedmiot promocyjny. Jak jednak zaprojektować nadruk wpadający w oko, zapadający w pamięć i wyraźnie odznaczający się na powierzchni długopisu? Czym powinno cechować się logo umieszczane na takich akcesoriach reklamowych? Tego dowiesz się z poniższego tekstu!

Najważniejsze cechy logo – spraw, że Twoje długopisy reklamowe zachwycą estetyką

Pamiętaj, że w marketingu niezbyt mile widziana jest nachalność – klienci nie lubią natarczywych reklam i bombardowania informacjami. Przesyt sprawia, że stają się rozdrażnieni i – zamiast pozytywnie kojarzyć daną markę – zaczynają jej unikać. Chcąc zatem, aby Twoja firma kojarzyła się dobrze, a oferowane gadżety reklamowe wywołały pożądane pierwsze wrażenie, zadbaj o ich odpowiedni projekt. Nie da się ukryć, że rolą takich artykułów jest rozpowszechnienie wizerunku marki i jej danych kontaktowych, utrwalenie w świadomości odbiorcy charakterystycznej identyfikacji wizualnej i sprawienie, że stanie się ona rozpoznawalna – dzięki temu istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twoje usługi lub produkty zostaną wybrane przez szerszą grupę konsumentów.

Wśród najważniejszych cech nadruków, jakie ozdabiają długopisy z logo, należy wymienić:

  • oryginalność – dzięki temu wyróżnisz swoją firmę spośród niejednokrotnie licznej konkurencji. Grafika zwracająca uwagę i sprawiająca, że wiele osób przyjrzy jej się uważnie to pierwszy krok do reklamowego sukcesu,
  • nienachalność – jak już wspomniano, zbyt intensywny przekaz może okazać się przytłaczający i zadziałać przeciwnie, niż byś chciał. Nieraz lepiej sprawdzi się delikatny akcent graficzny w stonowanych odcieniach zamiast krzykliwych, wielobarwnych motywów,
  • dopasowanie do pozostałych gadżetów promocyjnych i identyfikacji wizualnej marki – przekaz reklamowy musi być spójny, dlatego długopisy z logo powinny nawiązywać do koncepcji marketingowej i wykorzystywanych w niej kolorów i wzorów. Dzięki temu klienci łatwiej skojarzą dany produkt z Twoją firmą,
  • czytelność przekazu – musi on być jasny i przejrzysty, dlatego warto postawić na kontrastowe odcienie, wyraźną czcionkę, brak zbędnych elementów graficznych. Coraz więcej inwestorów decyduje się na minimalizm, który ułatwia rozpoznanie logo na danym długopisie.

Długopisy z logo – model ma znaczenie!

Oczywiście sam nadruk to nie wszystko – liczy się również model długopisu, jaki wybierzesz. Jeśli robisz duże zamówienie, postaw na tańsze, proste modele. Chcąc obdarować kontrahentów, współpracowników czy partnerów biznesowych, lepiej dać im długopisy z logo wyższej jakości – o solidniejszej konstrukcji i masywnej obudowie. Pamiętaj, że te akcesoria to wizytówka Twojej firmy – muszą zatem prezentować się nienagannie. Do dyspozycji masz długopisy zamykane na skuwkę, wymazywalne, stylizowane na pióra, z wielokolorowymi wkładami.

Zamów długopisy z logo i wypromuj swoją markę

Nie da się ukryć, że współczesny marketing opiera się w dużej mierze na oryginalności – trzeba się bardzo postarać, aby wybić się spośród konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Długopisy z logo to świetne rozwiązanie – są tanie, praktyczne i uniwersalne, dlatego cieszą się niesłabnącą popularnością i wciąż są wykorzystywane w działaniach promocyjnych. Odpowiednio wykonany nadruk to krok do sukcesu.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).