Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Dobry tekst reklamowy

office | Przestrzeń dla biznesu

Oto trzy najważniejsze zasady pisania skutecznych tekstów reklamowych i promocyjnych 1. Dobry tekst reklamowy musi mieć nagłówek To musi być wyjątkowy nagłówek, który jest w stanie silnie uchwycić uwagę czytelnika i sprawić, że zacznie czytać tekst z zainteresowaniem. Dobry nagłówek może sprawić, że procent odpowiedzi na Twój list wzrośnie kilkukrotnie. Jeśli chcesz poznać zasady pisania skutecznych nagłówków, zapraszam Cię do skorzystania z mojej publikacji pod tytułem „Najskuteczniejsze nagłówki reklamowe oraz jak je pisać samodzielnie”, który możesz otrzymać, korzystając z nagrania szkolenia „Magia Perswazji — wstęp”, dostępnego na stronie http://magiaperswazji.pl/magia.html 2. Musi w klarowny i przekonujący sposób pokazywać, co czytelnik zyska To niesamowite, jak często listy reklamowe opisują różne niesamowite elementy produktu czy usługi, procedury, jakie są stosowane w firmie... Niestety, większość czytelników nie ma wcale ochoty czytać na ten temat. Podstawowe pytanie, jakie większość czytelników stawia tekstowi promocyjnemu, brzmi: „Co ja będę miał z tego, że przeczytam ten tekst?”. Spraw, aby Twój tekst odpowiadał na to pytanie. 3. Musi wzywać do działania Równie zaskakujące jest, że tak wiele firm wydaje olbrzymie pieniądze na atrakcyjne ulotki i materiały reklamowe, które prezentują ofertę, ale nie kończą się żadnym poleceniem działania. Wielu ludzi zwróci na nie uwagę, ale nic potem nie zrobi. W związku z tym na samym końcu tekstu należy umieścić konkretne polecenie: Zamów teraz! Zadzwoń teraz! Zaloguj się teraz! Wyślij formularz teraz! Fragment książki 5 najlepszych listów handlowych autorstwa Aleksandra Bucznego