Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Pojęcie employer branding przechodzi ze środowiska HR do języka komunikacji innych branż. Świadomość wagi budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego miejsca zatrudnienia staje się coraz bardziej powszechna w środowisku biznesowym. Dzisiaj przedsiębiorstwa coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że o dobrych pracowników trzeba zawalczyć, ale ta walka jest warta zachodu gdyż może się przełożyć na sukces firmy. Marketing rekrutacyjny okazuje się skutecznym narzędziem, który pozwala nie tylko dotrzeć z informacją o naborze do szerokiego grona odbiorców, ale również wyłonić najbardziej obiecujących kandydatów.
Dowiedz się więcej z artykułu "Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata".
Dodaj nowy komentarz