Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!
Swój artykuł zobacz pod filmem:
Opanowałeś 5 zasad, o których pisaliśmy w pierwszej części? Chcesz, by wysyłane przez Ciebie newslettery były jeszcze skuteczniejsze?
W pierwszej części poradnika „Jak skonstruować newsletter, by przeczytało go jak najwięcej osób?”, pisaliśmy o 5 złotych zasadach:
- Zacznij pisać, wiedząc, co chcesz uzyskać i co chcesz przekazać w swoim newsletterze.
- Tytuł Twojego newslettera zadecyduje o tym, czy zostanie on otwarty.
- Nagłówek Twojego newslettera zadecyduje o tym, czy zostanie on przeczytany.
- Informuj, nie reklamuj.
- Kreatywnie i umiejętnie wykorzystuj pomoce wizualne.
Teraz, czas poznać 5 nowych zasad, które po przeczytaniu tego artykułu będziesz w stanie samodzielnie wykorzystać w praktyce. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem "Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!".
Subskrybuj bloga o zdrowym mindsecie przedsiębiorcy, strategii i marketingu firm B2B i e-commerce!
Dołącz do ponad 4000 osób, które zwiększają z nami swoje firmy i rozwijają swój charakter lidera.