Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Po co komu blog firmowy?

office | Przestrzeń dla biznesu

Profesjonalne blogi umożliwiają nawiązanie relacji pomiędzy firmą a klientem. Często zakładają je prezesi firm i specjaliści od public relations w celach marketingowych i informacyjnych. Blogi nadają przedsiębiorstwom ludzką twarz. Czytelnicy postrzegają ten przekaz jako jedną z niewielu autentycznych i rzeczywistych form komunikacji. Bo taki właśnie powinien być. Po pierwsze zastanów się, do kogo chcesz dotrzeć. Właśnie na tej podstawie przygotowujemy zarówno szatę graficzną, jak i zakres tematyczny bloga. Co zainteresuje Twoich czytelników? Z jakimi problemami się zmagają i jakie przejawiają potrzeby? Najczęściej wybieramy kilka podobnych obszarów tematycznych, które później poruszamy w blogu. Wynajdujemy ciekawostki branżowe, dzielimy się ułamkiem naszej wiedzy. Piszemy o tym, jak się zmienia rynek, kto doszedł do firmy, jaką nową współpracę nazwiązaliśmy. Blogi firmowe nie służą do formalnych przekazów. Możemy popełnić wpis o tym, że wyjeżdżamy na wakacje i chętnie spotkamy się przy piwie z czytelnikami. Możemy napisać o firmowej imprezie integracyjnej. Możemy przeprowadzić konkurs, kto wymyśli najzabawniejszy slogan dla naszej marki. Niekiedy zdarza się, że niszowe grupy klientów stają się zwolennikami marki. Tworzy się wokół niej społeczność. Klienci potrafią chwalić się przed swoimi znajomymi nabytkiem nowego gadżetu czy też inną transakcją. Sprawują oni de facto funkcje Twoich marketingowców. To nowe podejście do marketingu - nie namawiamy klientów do kupna, ale oni sami opowiadają o produkcie innym i przekonują ich do swej opinii. Aby właściwie wykorzytać potencjał drzemiący w blogach, należy wcześnie to przemyleć i skonsultować ze specjalistami, którzy zajmują się tym zawodowo. Zapraszamy do kontaktu, wspólnie zastanowimy się, jak najlepiej zastosować to narzędzie marketingowe w Twojej firmie.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).