Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

AdHref.pl - Nowa sieć reklamy internetowej

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

W internecie pojawia się coraz więcej sieci reklamowych współpracujących z blogami i niszowymi witrynami. Wystarczy wspomnieć o AdTaily, Ad4Mass, Blogvertising, czyli platforma Krytycy.pl przejętej i zreorganizowanej przez polskiego giganta finansowego Money.pl. Zapytałem, czym wyróżnia się AdHref spośród wielu innych sieci. Odpowiedź Czytelnik znajdzie poniżej.

AdHref.pl, to efektywna sieć reklamy kontekstowej, emitująca kampanie bezpośrednio w tekstach witryn. Kampanie można targetować wg. kategorii tematycznych, słów kluczowych oraz według lokalizacji użytkownika. Reklamodawca ponosi opłatę wyłącznie za unikalne przekierowania - wyświetlenia reklamy oraz powtórne kliknięcia są bezpłatne. Sieć zrzesza ponad 50 witryn - zarówno dużych portali o szerokim zasięgu, jak i wortali tematycznych.

W ramach współpracy firma oferuje stałą pomoc specjalisty i raport statystyczny z przeprowadzonej kampanii.

Korzyści i czynniki charakteryzujące propozycję AdHref

- stawki za kliknięcie (CPC) - od 0,10 zł
- szeroki target - ponad 6 mln unikalnych użytkowników
- wysoka jakość ruchu, z możliwością dokładnego targetowa
- minimalny budżet kampanii od 100 zł
- wygodny panel reklamodawcy z możliwością emisji dowolnej liczby kampanii i nadzorowania postępów promocji
- bezpłatne wsparcie specjalistów AdHref

Kampanie w sieci AdHref można prowadzić czasowo (np. z ograniczeniem 200 zł dziennie). Można prowadzić je również tylko na wybranych witrynach, a nie w całej sieci (RON). Ważny jest także fakt, że w sieci AdHref klienci nie płacą za powtórne kliknięcia, liczy się wyłącznie pierwsze kliknięcie z jednego numeru IP.

AdHref zainwestowało w szybkie serwery, dzięki czemu skrypty wyświetlają się znacznie szybciej, niż w wielu innych sieciach: Na witrynach, gdzie emitują się jednocześnie dwa kody reklam intekstowych, nasz kod wyświetla się najszybciej.

- Myślę, że jesteśmy poważną konkurencją dla dużych sieci reklamowych z uwagi na lepiej precyzowany target oraz stałą pomoc obsługi sieci AdHref dla klientów. Kampanie reklamowe w naszej sieci są dobierane precyzyjnie, dzięki czemu reklamy mają wysokie wskaźniki CTR (od kilku do kilkudziesięciu procent), a wydacy mogą liczyć na 70% dochód z kampanii. Dodatkowo wydawcy mają możliwość ustalania branż z których chcą wyświetlać reklamy, minimalnego kosztu CPC na swojej witrynie oraz wyłączanie wybranych kampanii poprzez kontakt z obsługą sieci AdHref. Obecnie w sieci AdHref reklamują się różnorodne firmy m.in z branż: telekomunikacja, IT, akcesoriów komputerowych, gry, książki, sport oraz usługi dla biznesu. W załączeniu wysyłam przykładowe formy reklamy intekstowej.

Plany w najbliższym okresie

- W ciągu miesiąca będziemy uruchamiali dodatkowe formy reklamowe - tj. boksy w różnych rozmiarach (750x100, 300x250 oraz niestandardy) z kreacjami graficznymi (banery) lub tekstowo-graficznymi, dobieranymi na podstawie słów kluczowych odnalezionych na stronie emisyjnej. W przypadku boksów reklamowych będzie dodatkowo możliwość rozliczenia w modelu CPM i flat fee. Dodatkowo wprowadzamy planner adhref, który pozwoli na estymacje kampanii (zasięgu, liczby klików, popularności kategorii i słów kluczowych) oraz usprawnienia w panelu klienta.

Program partnerski

- Dodatkowo uruchomiliśmy program partnerski, dzięki któremu użytkownicy systemu, którzy posiadają swoje witryny www mogą promować sieć wśród reklamodawców i wydawców i uzyskiwać z tego tytułu dochody.

Portret użytkownika Skubi

Bardzo ciekawe. Zastanawiam się tylko jak ten serwis wpłynie na rynek który jest jednak nasycony. Startupy tego typu mają ciężki orzech do zgryzienia gdyż poprzeczka została ustawiona względnie wysoko przez Ad4Mass który ruszył w zasadzie całkiem niedawno. Jestem ciekaw czy AdHref ma do zaoferowania coś co sprawi, że zastanowię się nad zmianą firmy reklamowej.

Portret użytkownika Gość

Żebyś się nie przeliczył. Jak masz wybraną firmę - Ad4Mass to solidna marka - to raczej nie zmieniaj a na pewno nie na jakiś startup bez pewnej przyszłości.

Portret użytkownika Gość

Dwa przysłowia: Tylko krowa nie zmienia poglądów oraz Nie ryzykujesz, nie zarabiasz :). A tak poważnie - czas pokaże, być może i o adhrefie za jakiś czas będziemy pisać "solidna, sprawdzona marka". Pozdrawiam.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).