Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Nowe działanie atrybutu nofollow

Google zmieniło swój algorytm, co można uważać za jedną z poważniejszych zmian w ciągu ostatnich lat. Atrybut rel="nofollow" dodawany do linków jest traktowany inaczej.

Poprzednio jeśli strona miała 5 linków i jeden z nich miał być ignorowany przez wyszukiwarki, po prostu moc strony rozkładała się na cztery. Teraz moc strony nadal rozkłada się na pięć.

1 link -> 20% mocy
2 link -> 20%
3 link nofollow -> "moc" linka wyparowuje
4 link -> 20%
5 link -> 20%

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).