Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak skutecznie promować?

  1. Prowadzisz stronę, bloga. Pisz artykuły o tym, na czym się znasz. Przeczytaj informacje o tym, jak pisać atrakcyjne artykuły i oferty sprzedażowe. Co jakiś czas umieszczaj Swój link partnerski.
  2. Napisz maila informującego o szkoleniu do Swojej listy mailingowej. Pamiętaj, by zachować odpowiednią formę przedsprzedaży. Czyli nie baw się w hipnotyzera, tylko napisz list, jakbyś pisał do znajomego i coś szczerze polecał.
  3. Pobaw się w boksy reklamowe. Z moich doświadczeń najlepiej sprawdza się Google AdWords (obok Onetu i WP). Przeznacz 40 zł na kampanię (minimum wpłaty) i po prostu sprawdź. Jak zadziała, to dokupisz.
    • Google AdWords. Jak napisać sprzedający boks?

      Pisząc boks pamiętaj, do jakiej grupy docelowej się kierujesz. Pisz ich językiem o korzyściach, które oni uważają za istotne. Bądź naturalny. Jednocześnie zniechęć osoby, które na pewno nie będą chciały zakupić szkolenia - by nie klikały i nie nabijały Ci licznika. Tyle słów wstępu do boksów.

  4. Wykorzystaj wszystkie kanały, jakie możesz wykorzystać - w zgodzie z prawem i zasadami portali czy forów. Możesz dodać link w stopce na forach internetowych, pisać na goldenline.pl, biznes.net, profeo.pl... Zabraniamy spamu. To ma być wartościowa informacja dla użytkownika / internauty. Informuj, nie reklamuj :). Pisz o produktach przy okazji tworzenia własnych merytorycznych tekstów wypowiedzi.
  5. Zrób filmik na Youtube.com - motywacyjny, z cytatami, z anegdotami, z ciekawym wykładem, warsztatem. By to wykonać, poszukaj w Google o Windows Movie Maker bądź włącz program z paska Start.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).