Branża kosmetyczna stale się rozwija i oferuje klientom coraz to nowsze warianty produktów kosmetycznych zarówno do makijażu, jak i pielęgnacji ciała, twarzy, czy włosów. Jeśli zdecydowaliśmy, że nasz sklep ma być wyposażony w produkty kosmetyczne, warto przemyśleć także kwestie związane m.in. z doborem asortymentu czy działaniami promocyjnymi. Co należy wziąć pod uwagę, decydując się na otworzenie własnego sklepu internetowego z kosmetykami? Podpowiadamy!
Popularne przysłowie mówi, że w życiu są tylko dwie pewne rzeczy - śmierć i podatki. Do niedawna wizyta w urzędzie skarbowym była sporym kłopotem. Tłok, dezinformacja, problemy z wypełnianiem dokumentów, zaaferowani urzędnicy. Dziś wygląda to zupełnie inaczej. PIT, czyli roczne zeznanie podatkowe, można wypełnić i wysłać online. Pomoże nam w tym specjalny, bezpłatny program.
O ile jeszcze kilka lat temu proste programy do faktur miały tylko kilka funkcji i co najwyżej można je było wykorzystać do ułatwienia sobie wystawiania dokumentów sprzedażowych, to nowoczesne aplikacje są dużo bardziej rozbudowane. Jest to świetna wiadomość dla przedsiębiorców, ponieważ mogą w jednym miejscu mieć wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia firmy. Oprócz modułu do wystawiania faktur porządny program zawiera również takie funkcje jak automatyczne generowanie pliku JPK, prowadzenie magazynu oraz generowanie raportów. Jeżeli natomiast firma będzie potrzebowała korzystać z Allegro lub innych platform sprzedażowych, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby zintegrować z nimi program do faktur. Pozwoli to zaoszczędzić czas i jednocześnie zwiększy efektywność pracy osób odpowiedzialnych za sprzedaż online.
Inwestowanie pieniędzy na giełdzie papierów wartościowych, na międzynarodowym rynku walutowym Forex, na rynku surowców czy przy lokowaniu środków w instrumenty pochodne rodzi ryzyko utraty części lub całości posiadanej kwoty. Jednak im więcej różnych aktywów znajdzie się w portfelu gracza, tym zasadniczo maleje ryzyko straty całości pieniędzy, ponieważ występuje w tym przypadku efekt dywersyfikacji. Na czym on właściwie polega i dlaczego jest tak ważny w przypadku inwestowania?
Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?
Inwestycje to pojęcie, które najczęściej ma swoje odzwierciedlenie w zakresie szeroko pojętych finansów. Jest często obecne w odniesieniu do papierów wartościowych, takich jak akcje czy obligacje. Niemniej jednak prawidłowo zaplanowany proces alokacji kapitału powinien być poparty konkretnymi działaniami. W odniesieniu do akcji szczególne ważne są pojęcia oczekiwanej stopy zwrotu oraz ryzyka. Do oszacowania tych pozycji pomocne są m.in. analiza fundamentalna i techniczna, które pozwalają zbudować odpowiednio zdywersyfikowany portfel.