Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Scorise - blog

Jak otworzyć własny sklep internetowy z kosmetykami?

office | Przestrzeń dla biznesu

Branża kosmetyczna stale się rozwija i oferuje klientom coraz to nowsze warianty produktów kosmetycznych zarówno do makijażu, jak i pielęgnacji ciała, twarzy, czy włosów. Jeśli zdecydowaliśmy, że nasz sklep ma być wyposażony w produkty kosmetyczne, warto przemyśleć także kwestie związane m.in. z doborem asortymentu czy działaniami promocyjnymi. Co należy wziąć pod uwagę, decydując się na otworzenie własnego sklepu internetowego z kosmetykami? Podpowiadamy!

Jak rozliczyć podatki online?

office | Przestrzeń dla biznesu

Popularne przysłowie mówi, że w życiu są tylko dwie pewne rzeczy - śmierć i podatki. Do niedawna wizyta w urzędzie skarbowym była sporym kłopotem. Tłok, dezinformacja, problemy z wypełnianiem dokumentów, zaaferowani urzędnicy. Dziś wygląda to zupełnie inaczej. PIT, czyli roczne zeznanie podatkowe, można wypełnić i wysłać online. Pomoże nam w tym specjalny, bezpłatny program.

 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze programu do faktur?

office | Przestrzeń dla biznesu

O ile jeszcze kilka lat temu proste programy do faktur miały tylko kilka funkcji i co najwyżej można je było wykorzystać do ułatwienia sobie wystawiania dokumentów sprzedażowych, to nowoczesne aplikacje są dużo bardziej rozbudowane. Jest to świetna wiadomość dla przedsiębiorców, ponieważ mogą w jednym miejscu mieć wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia firmy. Oprócz modułu do wystawiania faktur porządny program zawiera również takie funkcje jak automatyczne generowanie pliku JPK, prowadzenie magazynu oraz generowanie raportów. Jeżeli natomiast firma będzie potrzebowała korzystać z Allegro lub innych platform sprzedażowych, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby zintegrować z nimi program do faktur. Pozwoli to zaoszczędzić czas i jednocześnie zwiększy efektywność pracy osób odpowiedzialnych za sprzedaż online.

Dywersyfikacja ryzyka inwestycyjnego – jak to zrobić?

office | Przestrzeń dla biznesu

Inwestowanie pieniędzy na giełdzie papierów wartościowych, na międzynarodowym rynku walutowym Forex, na rynku surowców czy przy lokowaniu środków w instrumenty pochodne rodzi ryzyko utraty części lub całości posiadanej kwoty. Jednak im więcej różnych aktywów znajdzie się w portfelu gracza, tym zasadniczo maleje ryzyko straty całości pieniędzy, ponieważ występuje w tym przypadku efekt dywersyfikacji. Na czym on właściwie polega i dlaczego jest tak ważny w przypadku inwestowania?

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

office | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Metoda 6 Kroków Wzrostu Wyników – poznaj nowe możliwości zwiększenia sprzedaży!

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Czy skuteczne wypromowanie marki zawsze musi słono kosztować? W jaki sposób zaplanować zwiększenie sprzedaży i obrotów firmy? Czy można zaprojektować lepszą przyszłość przedsiębiorstwa, dzięki metodom marketingowym?

Pop-up z zapisem do newslettera – klucz do zwiększenia sprzedaży czy irytujący dodatek?

office | Przestrzeń dla biznesu

Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?

Dlaczego rynek akcji jest dobrym sposobem na inwestycje?

office | Przestrzeń dla biznesu

Inwestycje to pojęcie, które najczęściej ma swoje odzwierciedlenie w zakresie szeroko pojętych finansów. Jest często obecne w odniesieniu do papierów wartościowych, takich jak akcje czy obligacje. Niemniej jednak prawidłowo zaplanowany proces alokacji kapitału powinien być poparty konkretnymi działaniami. W odniesieniu do akcji szczególne ważne są pojęcia oczekiwanej stopy zwrotu oraz ryzyka. Do oszacowania tych pozycji pomocne są m.in. analiza fundamentalna i techniczna, które pozwalają zbudować odpowiednio zdywersyfikowany portfel.

5 najważniejszych powodów, by zarejestrować znak towarowy dla swojej marki

office | Przestrzeń dla biznesu

Twoja firma urosła do większych rozmiarów i stała się rozpoznawalna? A może marzy Ci się stworzenie trwałej wartości firmy? Jeśli chcesz, aby znak towarowy już na zawsze wiązał się z Twoją marką, najlepszym wyjściem jest zastrzeżenie go.